tirsdag 19. mai 2009

Blogg for sola

Dette er bloggen for Kristian, Joakim og Jan Egil.

10 kommentarer:

  1. Hvordan går det med sola? blir den ferdig til mandag klokka 12?

    SvarSlett
  2. Hei Sol! Hva betyr "å bli ferdig med sola"? Hva gjør dere?

    SvarSlett
  3. Sola er varm og god, det er gruppen vår å.
    sola er største planeten i rommet og den viktikste. vi er heldige som har fått ansvare for sola.

    SvarSlett
  4. jeg er klar og gleder meg til og jobbe med sola. men jeg vet ikke ka jeg ska skrive.... sol ?

    SvarSlett
  5. Lykke til!Nå er jeg også logget på.

    SvarSlett
  6. sola går veldig bra men vi ble ikke ferdig med sola på mandag.... men ellers går det bra :D

    SvarSlett
  7. Det var en gul sol....eh, nei det ble visst feil. Jeg prøver på nytt; Det var en kul sol dere har laget.
    Kan dere forresten svare meg på en ting jeg lurer på; Er sola en planet?

    SvarSlett
  8. det va litt annerledes.... men tenk på det du... kansje æ vet... det e ikke en planet.... :D

    SvarSlett