søndag 24. mai 2009

Jupiter

Kristine, Peter, Terese ohg Maria N sin blogg om jupiter.

18 kommentarer:

  1. jeg gleder meg litt og gruer meg litt

    SvarSlett
  2. Det var hyggelig og få besøk av Bjørn Tore :)

    SvarSlett
  3. det var kjempe hyggelig og få besøk av Bjørn Tore:)
    jeg fikk vite kjempe mye nytt om universet:)
    Vi har lært mye om planeter:)

    SvarSlett
  4. PS.HUSK SYKKEL OG SYKKEL HJELM

    SvarSlett
  5. jeg gleder meg veldig til vi begyner med prosjektet.

    SvarSlett
  6. Well... Jeg gleder meg sånn til og begyne med og sykkle! Jada Terese vi glemer ikke hjelm og sykkel :P

    SvarSlett
  7. Jeg er syk idag :( Men jeg er helt sikker på at det er morsomt! :)

    SvarSlett
  8. Lykke til i prosjektet, klæm fra Karianne

    SvarSlett
  9. i dag har jeg Terese og Peter jobbet med Jupiter, Og vi fant ut at planeten vår var 14,3 cm i diameter,og at planeten var 778 m fra skolen. Peter tullet lit i starten, men det ble bedre etter hvert, vi hadde det veldi gøj, men det var også lit vanskelig:)

    Gleder meg til i mora:)

    SvarSlett
  10. jeg og kristine fant kordinatene til sola og jupiter:)solas kordinater er 34w 0590310
    7764415:)
    jupiters kordinater er 34w 0589532
    7764475:)

    SvarSlett
  11. jeg synes det var artig men litt vanskelig men vi klarte det:)
    og det var veldig dårlig vær når vi skule sette ut pungtet til jupiter:)

    SvarSlett
  12. Jeg var syk igjen. :( Men det høres ut som alle stor koser seg! Så håper det går bra :)

    SvarSlett
  13. Jeg synes det var artig, men også lit vanskeligmern det gjikk bra:)
    og det var dorlig vær, som Terese sa:)

    SvarSlett
  14. Det er litt trasig at maria er syk, men dere får lære henne en del når hun kommer på skolen igjen.

    SvarSlett
  15. ja:)
    i dag har jeg had det kjmpe artig vi har lært mye om og finne kordinater og merke steder her og der:)

    SvarSlett
  16. Idag har vi startet og lage planetan men det va litt problemer, Vi på jupiter lagde planeten men den va ikke godkjent :( Så lagde vi en ny eller prøvde... Så stanset vi og hadde friminut så vi fikk nesten ikke begynt. Dålig start på jupiter gruppa :I

    SvarSlett
  17. Idag har vi begynt å designe planeten men vi fant ingen måter og gjøre det på så vi fikk oss ikke så langt på planeten:)

    SvarSlett
  18. Vi prøvde å lage Jupiter av folie og en diger stein,og det gikk ikke så bra.:P

    SvarSlett