søndag 24. mai 2009

Mars

Magnus S, Victoria M, og Henriette sin blogg om arbeidet med mars.

21 kommentarer:

  1. jeg gleder meg til og begynne

    SvarSlett
  2. jeg gruegleder meg.det kommer til å bli artig å jobbe med mars prosjektet.

    SvarSlett
  3. jeg er klar til og begynne.jeg lurer på hvordan dette kommer til og bli:D

    SvarSlett
  4. ps:HUSK sykkel å hjelm på onsdag!!!!!!

    SvarSlett
  5. hei alle sammen i morgen kommer det noen fra tronnheim.imorgen skall vi også bli filmet:)

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. hei jeg gleder meg til skolen i morgen og til å bli filmet.

    SvarSlett
  8. hei vi har forminsket alle planetene 1 milioner ganger. nå er sola 139 cm og mars skal være 6 mm diameter.

    SvarSlett
  9. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  10. i dag ble vi filmet og vi fikk mikrofon victoria var litt egen

    SvarSlett
  11. men vi komm oss bare til oppgave 3:(:(:(:(:(

    SvarSlett
  12. i dag fant vi kordinatene til mars 34w 0590093
    7764412

    SvarSlett
  13. Hallo ! Hvem skal bruke mikrofonen ?
    Henriette eller Victoria ???

    SvarSlett
  14. i dag har vi merket hvor mars skal være.vi fant ikke frem første gang men andre gang så fant vi frem:D

    SvarSlett
  15. God morn!
    Spennende å følge med på hva dere skriver. Skal være littflinkere å stikke innom og følge med fremmover ;-)
    Hilsen Kirra

    SvarSlett
  16. du maria s magnus s er osså på gruppa

    SvarSlett
  17. hei i dag har vi laget planeten mars vi brukte leke dei.vi malte planeten rød å orange

    SvarSlett
  18. Heisann!
    Flott om dere kan legge ut noen bilder av den flotte planeten deres ;-)

    SvarSlett