søndag 24. mai 2009

Jupiter 2.

Vi er Kaja, Elvine og Elisabeth.

23 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. jeg er på gruppen jupiter 2 da skal vi lage planeten Jupiter, vi skal måle størrelsen!, det kommer til å bli veldig veldig morsomt !

    SvarSlett
  3. Jeg gleder meg litt til prosjektet. Gleder meg mest til 4. juni for da skal jeg til Kreta :D
    Jeg er på jupiter 2.

    SvarSlett
  4. hei Kaja. Liker at du sier noe om hva dere skal gjøre i prosjektet, flott. Måle størrelsen på Jupiter det er vel ikke bare bare!?

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Vil tjene litt bingotall så jeg skriver litt:D(hvis vi får bingotall da.....)
    I dag hadde vi ikke om prosjektet, men vi hadde gym, engelsk, og norsk. I går var Bjørn Tore Ehsaholmen hos oss og fortalte litt om solsystemet! Det var gøy :D

    SvarSlett
  7. I dag så har vi begynt med prosjektet. Vi har funnet ut hvor stor Jupiter er og hvor langt unna sola Jupiter er. Jupiter skal være 14,3 cm og den skal være 778 m fra sola. I morgen skal vi finne ut hvor den skal stå. Den skal kansje stå i bukta...

    SvarSlett
  8. Vi har begynt med prosjektet i dag.
    Prosjektet handler om sammarbeid.
    Vi har jobba men måling mattematik å mye mye mer
    håper alle kommer til å like plannetene vi lager.
    Noen lager planneter som er så småe som erter og noen lager så store som fottballer!!! :)

    SvarSlett
  9. idag begynnte vi med prosjektet, det var ikke så morsomt som det høres ut, jeg planla at jeg skulle holde gps'en men Elisabeth å Elvine lar meg ikke få lov siden Elisabeth sier Elvine er verdens smarteste, Jeg syntes jeg kan holde gps'en siden jeg fikk ikke lov å jobbe med å regne på tallene, men Elisabeth nekter siden jeg meldte meg ut før friminuttet men meldte meg inn etter men så meldte Elisabeth meg ut!.

    SvarSlett
  10. Vet noen av dere om dere må lage en halv Jupiter,

    fordi dere er to grupper?

    SvarSlett
  11. idag begynnte vi med å gå til plassen der Jupiter skal være, vi skal lage 2 jupiter så de har forskjellige plasser !, Å, nei Sondre vi skal ikke lage en halv jupiter ! ;-)

    SvarSlett
  12. Idag har vi funnet hvor jupiter skal stå!
    Den skal stå nesten med hoppbakken. Vi har sammarbeidet kjempe godt :)

    SvarSlett
  13. I dag har vi merka av punktet til jupiter med GPS det var gøy,men det regnet så mye at man ikke kunne se!!! snart skal vi begynne å lage jupiter det skal bli gøy:)

    Håper dere kommer til å like jupiter!!!

    SvarSlett
  14. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  15. Obs, obs! Glemte å si at kordinatene til jupiter er: 34 w 0589508 utm 7764475.

    SvarSlett
  16. hehe.. lykke til med proskjekte, høres ut som at det går kjempe bra :-D

    SvarSlett
  17. Kjempetøfft prosjekt. Lykke til!

    SvarSlett
  18. Så bra at dokker vant bingotall ! lykke til videre :-) ser ut som at det går helt greit her..

    SvarSlett
  19. Idag har vi ikke hatt så mye prosjekt, men vi har funnet et punkt med GPS'en og det var punktet til mars. Ellers har vi hatt bingo. Jeg vant et bingotall!!!!
    Det var det vi hadde gjort idag.

    SvarSlett
  20. Til jupiter 2: Vet dere om det andre jupiterpunktet er langt unna deres?

    SvarSlett
  21. idag har vi begynt å lage planeten med gips eller noe sånt !, det var moro !, å idag sang jeg og elisabeth hele tiden !

    SvarSlett
  22. i dag har vi begjynt med å designe planeten vår vi begynte med en deig som vi kunne steke i ovnen men den ble bare 4,2 cm å den skulle være 14,39 cm så vi måtte bruke pappmarsj men den hade saturn brukt opp så vi må vente til i måra for da skal lærer håvard kjøpe det!!! :)

    SvarSlett
  23. vi skal bare ha en planet !

    SvarSlett