søndag 24. mai 2009

Blogg ofr neptun.

vi er lengst unna og er Håkon, Magnus K og Victoria T.

10 kommentarer:

  1. Neptun ruler og jeg klar for og legge in masse kommentarer hilsen Magnus K

    SvarSlett
  2. I dag har Bjørn-Tore vert på besøk i klasen.
    Jeg er klar til å begyne.
    kjør på.
    Hilsen Victoria T

    SvarSlett
  3. I dag har vi set film,men jeg synes ikke den var så veldig morsåm.
    Vi har åså joget til håppbakken,men jeg måte jogge i dångeribukse fordi jeg hadde glemt at vi skule jogge til håppbakken.
    26/5-09

    SvarSlett
  4. I dag har vi funet ut at vår planet (Neptun)er 4,5km una skolen imålestok 1-1000000000.
    neptun blir4,95cm i diameter og 2,475 i radius.

    SvarSlett
  5. Neptun er altså en ganske stor planet i solsystemet vårt. Hvilken er den største?

    SvarSlett
  6. jupiter er størst. tror den er 14 cm i diameter

    SvarSlett
  7. Neptun blir å være i nærheten av Alta Kirke. Vi ble kjørt dit siden det regna så mye.

    SvarSlett
  8. Håkon har laget Neptun alene i går. Den ble fin.
    Neptun er blå

    SvarSlett
  9. Så flinke dere er blitt med å bruke blogg.
    Det er en fin måte å følge med hva dere har gjort i prosjektet.

    SvarSlett
  10. Når skal dere sette ut planetene?

    SvarSlett